I tisdags var det dags för ytterligare ”invignings event” för Scandic Triangeln Malmö. Jag hade förmånen att leda tre två timmars pass denna dag där Scandic Triangeln ville illustrera var de står och deras mål in i framtiden.

Det var häftigt att höra deras målbild att bli Sveriges främsta mötesanläggning redan inom tre år! Den ev oro som tidigare Hilton kunder har haft törs jag påstå att de som gick därifrån var trygga i vad Scandic Triangeln redan nu levererar och en stor nyfikenhet inför framtiden! Av de tackmail jag har fått tagit del av efteråt finns det inget tvivel på att detta hotell har alla förutsättningar att fortsätta vara flaggskeppet i Malmö. Följ dem på fb!

Janne Gunnarsson illustrerade hur service & värdskap prioriteras bland medarbetarna och jag fick illustrera med en föreläsning om möteskultur hur ledningen ser vikten av detta. Både internt men också för att kunna hjälpa kunderna med att skapa bättre möten.

Lisa Lipinska, som är ”värvad” från Scandic Star Lund för att bli den första mötesrådgivaren på Scandic Triangeln, berättade för kunderna hur hon kan hjälpa dem. Kön ringlade lång av alla som ville prata med henne efteråt.

Det enda jag ångrar är att jag inte lade in ett par bruncher i arvodet……(de har både Ostron & Champagne på söndagens brunch!)

Fick ett fantastiskt rolig förfrågan igår, mer om detta i senare blogg. Kan bara konstatera återigen. Nu har de flesta organisationer slagit i taket när det gäller mötes & mail träsket!

Micke in action workshops_MG_1767

Stay gr8

Micke

Senaste blogginläggen

Vill du dela med dig av artikeln?

Dela på Facebook
Dela på Twitter
Dela på LinkedIn
Dela på mailen

Författare:

Vi vill gärna Höra dina tankar och reflektioner

Detta inlägg har 2 kommentarer

  1. Helene Arvidsson (Triangeln)

    NICE☺

  2. Lisa Lipinska

    Tack Micke Darmell! Du gör skillnad, i stort och smått. Du inspirerar, uppmuntrar och utmanar till ständig utveckling. Tack!

Kommentarer är stängda.