Efter semestern i somras så har resväskan känns lite ”sådär” när jag packat den till föreläsningen Uppkopplad eller avkopplad?”. Det är en hel del rekvisita……
Idag hände det. När jag står och väntar på bandet på Arlanda så kommer den ut i två bitar. På bandet sitter aporna, notställ, postlåda, häften, brev, Mads ja allt jag har med mig! Tyvärr hade jag inte sinnesnärvaro att ta ett kort på detta, men jag lovar att det var en dråplig syn. Några roliga kommentarer fick jag iaf.
Det blev en rolig historia att berätta på föreläsningen för Unionens medlemmar på GE Healthcare i Uppsala!
Bilden från affären där jag köpte en ny väska…..:-)
